تاج پاخور زیر چراغی کابینت ممبران ماهر -تاج پاخور زیرچراغی

صنایع چوب ماهر تولید کننده درب کابینت ممبران ، درب کابینت روکش چوب با رنگ پلی یورتان می باشد. مجموعه کابینت ممبران ماهر اجرای انواع کابینت ممبران و کابینت لوکس تمام چوب و کابینت روکش چوب در تهران و شهرهای شمالی را عهده دار می گردد.

گروه ماهر با گلچین کردن بهترین طراحان سعی در ارایه بهترین نمای موجود و مورد پسند شما مشتری گرامی از آشپزخانه ایده آل شما دارد. طیف گسترده طراحان همکار با صنایع چوب ماهر تیم قدرتمندی از طراحی را به مجموعه ما بخشیده است. برای ارایه و تولید طرح های درب کابینت، سی ان سی کاران این مجموعه که به جرات می توان گفت بهترین و برگ برنده مجموعه ما هستند و با بهترین کیفیت و دقت طرح های مجازی را به واقعیت تبدیل می کنند. وکیوم کاران با سلیقه و باحوصله محصول نهایی و با کیفیت را تحویل مشتری می نمایند. و در نهایت استفاده از دستگاههای به روز و مواد اولیه مرغوب خارجی کمک حال همکاران ما در ارایه کار با کیفیت هستند. کابینت کاران ماهر نیز با اندازه گیری دقیق و نصب بی نقص لبخند رضایت را بر لبان مشتربان ما جاری می کنند.

تاج پاخور زیر چراغی

تاج قطعه ای است به عرض ده سانتی متر و طول دلخواه که معمولا دوبل و سوبل میشود و بالای کابینت برای تزیین نصب می شود. برای زیبا تر دیده شدن تاج یک قید بعنوان زیر تاجی به آن افزوده می شود تا تاج از کابینت هوایی جلوتر بیاد و بیشتر خودشو نشون بده.

زیر چراغی قطعه ای است عرض ۶ سانتی متر و طول دلخواه که در زیر کابینت دیواری هوایی نصب می شود و معمولا نور مخفی پشت آن قرار می گیرد.

پاخور قطعه ای است معمولا به عرض ۱۳٫۵ سانتی متر و طول دلخواه که دوبل می شود و در زیر کابینت زمینی نصب می شود و معمولا برای پنهان کردن پایه های کابینت زمینی از آن استفاده می شود.

به شیک تر شدن فضا کمک کند. در ادامه به معرفی طرحهای تاج پاخور زیر چراغی کابینت ممبران آشپزخانه وکیوم شرکتی می پردازیم.

چرا کابینت ممبران ماهر

  • تحویل ۳ روز کاری پس از تایید و محاسبه قیمت
  • چسب آلمانی تضمینی با کیفیت و چسبندگی عالی و ماندگار
  • روکش کره ای با ضخامت بالای ۰٫۳۵
  • ام دی اف mdf سوماترا و واناچای
  • ارسال به تمامی شهرستان با بسته بندی نایلون حبابدار و ضربه گیر گوشه های درب کابینت ممبران آشپزخانه
  • با صفحه کابینت تولیدی مجموعه ماهر
  • یکبار برای همیشه مشتری همیشگی ما خواهید شد.
  • کیفیت و قیمت را از مجموعه صنایع چوب ماهر بخواهید.

برای دانلود کاتالوگ کامل بر روی اینجا کلیک نمایید.

برای دریافت کاتالوگ و سمپل رنگ و لیست قیمت درب کابینت ممبران ماهر با ما در تماس باشد.

آدرس کارخانه:

ایران – تهران – شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان جعفرآباد بغل ملامینه خلیج فارس پلاک ۳۱ مجتمع سوله های آبی

۰۹۱۰۸۳۶۸۳۵۳ سعید عبدی

۰۹۲۲۷۴۰۴۲۵۳ احسان عبدی

۰۲۱۵۵۲۶۰۶۷۸ تلفن مجموعه ماهر